Tuesday, November 11, 2008

my old dream!!!

power Rangers!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bez nye......... this is my favourite movie dulu time kecik2 la.....
aku slalu berangan jadi power ranger merah..... i'm a big dreamer be4.... hahahaha.... after abes je tgk movie nie dulu kt cinema, aku trus praktikkan cara diorg blwn ngan penjahat2.... then aku ajak abg aku aku fight ngan aku.... hahaha.... mcm lah kuat sgt.... tapi at the end of the match... aku gak yang...... KALAH!!!! hahahaha..... apalah yag aku fike time tue.... hahahaha...... mcm2 .... tapi mission aku skang adalah... aku nak carik geng baru nak wat balik team power rangers nie..... ada sapa2 yg nak x?.... syarat2 kelayakan:
  • mestilah berbangsa Malaysia
  • fluent in english, tamil and mandarine
  • mestilah mempunyai tali pinggang hitam dlm taekwando
  • berbulu ketiak lebat ( wajib)
  • pandai menari ( poco-poco )
  • cgpa; below 2.00
  • berbini lebih daripada 1
  • mesti ada power 'BADAS' (especially yang dah warna merah2 tue)
  • bersuara lantang ( melebihi oktaf 7)
  • badan 'berkrutuk'
  • ber'somet'
dan yg sewaktu dgn nya......

p/s: pilihan juri adalah muktamad... ;)

1 comment:

OfficialAzyMD said...

hahaha... thank GOD!! aku sik cukup syarat.. even 1 pun!